Пащенко А. Ю. (2013) РОЛЬ CУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 125–131. ISSN 2076-6173.
Preview
24.pdf
Завантажити (273kB) | Preview
Анотація
У статті з'ясовано значення гуманітарних дисциплін у формуванні загальнокультурної компетенції
учнів професійно-технічних училищ. Проаналізовано різні точки щодо змісту понять ''компетенція'' і
''компетентність''. Подано авторське визначення поняття ''загальнокультурна компетентність учнів
професійно-технічних закладів освіти''.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Груд 2013 09:25 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10308 |
ДСТУ 8302:2015: | Пащенко А. Ю. РОЛЬ CУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 125–131. |