Електронна бібліотека Житомирського державного університету

РОЛЬ CУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ

Пащенко А. Ю. (2013) РОЛЬ CУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 125–131. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Текст
24.pdf

Завантажити (273kB) | Preview

Анотація

У статті з'ясовано значення гуманітарних дисциплін у формуванні загальнокультурної компетенції
учнів професійно-технічних училищ. Проаналізовано різні точки щодо змісту понять ''компетенція'' і
''компетентність''. Подано авторське визначення поняття ''загальнокультурна компетентність учнів
професійно-технічних закладів освіти''.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 09:25
Оновлення: 15 Серп 2015 05:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10308
ДСТУ 8302:2015: Пащенко А. Ю. РОЛЬ CУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 125–131.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу