Чайка В. М. (2005) Дидактико-технологічні знання і вміння в системі підготовки вчителя до здійснення саморегуляції педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 73–76.
Preview
05chvmpd.pdf
Завантажити (117kB) | Preview
Анотація
У статті визначено структуру дидактико-технологічних знань, діагностико-прогностичних, самоаналітичних, саморегуляційних умінь як основи здійснення саморегуляції педагогічної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1044 |
ДСТУ 8302:2015: | Чайка В. М. Дидактико-технологічні знання і вміння в системі підготовки вчителя до здійснення саморегуляції педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 73–76. |