Чайка В. М. (2005) Дидактико-технологічні знання і вміння в системі підготовки вчителя до здійснення саморегуляції педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. pp. 73-76.
Preview
05chvmpd.pdf
Download (117kB) | Preview
Abstract
У статті визначено структуру дидактико-технологічних знань, діагностико-прогностичних, самоаналітичних, саморегуляційних умінь як основи здійснення саморегуляції педагогічної діяльності.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | І.М. Гінгін |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 15:44 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 17:38 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1044 |
| ДСТУ 8302:2015: | Чайка В. М. Дидактико-технологічні знання і вміння в системі підготовки вчителя до здійснення саморегуляції педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. pp. 73-76. |


