Яновська Л. Г. (2003) Оволодіння навичками та вміннями емоційної саморегуляції діяльності студентів-істориків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 209–211.
Preview
55.pdf
Завантажити (105kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається питання ефективності формування професійної усталеності майбутніх вчителів історії шляхом застосування однієї з педагогічних умов, як-от: оволодіння навичками та вміннями емоційної саморегуляції діяльності студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта D Загальна історія та історія Старого Світу > D Історія (Загальне) |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 09:37 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1048 |