Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування)

Недашківська Т. Є. (2007) Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони. № 3. С. 119–125.

[thumbnail of Етичні компетенції.doc] Текст
Етичні компетенції.doc

Завантажити (97kB)

Анотація

У статті розглядається проблема визначення місця етичних компетенцій у системі професійної компетентності державних службовців. Аналізується асоціативне значення концептів репутація, обов’язок, спілкування у зіставленні з загальномовним та термінологічним. Встановлюються формати відповідних компетенцій

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна компетентність, етична компетенція, концепт, стимул, реакція, формат компетенції
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач: Я.В. Величенко
Дата подачі: 15 Лют 2014 06:59
Оновлення: 25 Вер 2014 11:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10586
ДСТУ 8302:2015: Недашківська Т. Є. Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони. 2007. № 3. С. 119–125.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу