Недашківська Т. Є. (2007) Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони. № 3. С. 119–125.
![Етичні компетенції.doc [thumbnail of Етичні компетенції.doc]](https://eprints.zu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
Етичні компетенції.doc
Завантажити (97kB)
Анотація
У статті розглядається проблема визначення місця етичних компетенцій у системі професійної компетентності державних службовців. Аналізується асоціативне значення концептів репутація, обов’язок, спілкування у зіставленні з загальномовним та термінологічним. Встановлюються формати відповідних компетенцій
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна компетентність, етична компетенція, концепт, стимул, реакція, формат компетенції |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач: | Я.В. Величенко |
Дата подачі: | 15 Лют 2014 06:59 |
Оновлення: | 25 Вер 2014 11:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10586 |
ДСТУ 8302:2015: | Недашківська Т. Є. Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони. 2007. № 3. С. 119–125. |