Дмитренко М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 21–25. ISSN 2076-6173.
3.pdf
Завантажити (271kB) | Preview
Анотація
Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики
комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із
основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції.
Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження
побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в
авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій.
Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Лют 2014 08:43 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10633 |
ДСТУ 8302:2015: | Дмитренко М. Й. Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 21–25. |