Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Корпоративне знання як основа теорії комунікації

Дмитренко М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 21–25. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 3.pdf]
Preview
Текст
3.pdf

Завантажити (271kB) | Preview

Анотація

Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики
комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із
основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції.
Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження
побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в
авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій.
Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2014 08:43
Оновлення: 15 Серп 2015 05:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10633
ДСТУ 8302:2015: Дмитренко М. Й. Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 21–25.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу