Електронна бібліотека Житомирського державного університету

РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Гарлицька Т. С. (2013) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 111–116. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
Текст
19.pdf

Завантажити (284kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості та етапи розвитку креативності педагога вищої школи;
проаналізовано форми, методи та прийоми, які варто використовувати у педагогічній діяльності для
вдосконалення творчих умінь та навичок. Також акцентовано увагу на важливості розвитку
креативності викладача англійської мови та запропоновано шляхи формування творчих здібностей
викладача. Важливе значення у статті надано також зв’язку креативності викладача із розвитком
творчого потенціалу студентів англомовного профілю.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативність, вища школа, методи, прийоми та форми розвитку творчих здібностей.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 09:44
Оновлення: 15 Серп 2015 05:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10651
ДСТУ 8302:2015: Гарлицька Т. С. РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 111–116.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу