Гарлицька Т. С. (2013) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 111–116. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (284kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості та етапи розвитку креативності педагога вищої школи;
проаналізовано форми, методи та прийоми, які варто використовувати у педагогічній діяльності для
вдосконалення творчих умінь та навичок. Також акцентовано увагу на важливості розвитку
креативності викладача англійської мови та запропоновано шляхи формування творчих здібностей
викладача. Важливе значення у статті надано також зв’язку креативності викладача із розвитком
творчого потенціалу студентів англомовного профілю.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативність, вища школа, методи, прийоми та форми розвитку творчих здібностей. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2014 09:44 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10651 |
ДСТУ 8302:2015: | Гарлицька Т. С. РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 111–116. |