Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел Л. О. (2013) Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 153–157. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Текст
26.pdf

Завантажити (245kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з
математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний
критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування
позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання
студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з
математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мотив, мотивація, самостійна робота з математики
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Лют 2014 09:12
Оновлення: 21 Вер 2016 10:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10660
ДСТУ 8302:2015: Орел Л. О. Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 153–157.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу