Орел Л. О. (2013) Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 153–157. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (245kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з
математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний
критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування
позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання
студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з
математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотив, мотивація, самостійна робота з математики |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Лют 2014 09:12 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 10:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10660 |
ДСТУ 8302:2015: | Орел Л. О. Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 153–157. |