Орел Л. О. (2013) Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. pp. 153-157. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Download (245kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з
математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний
критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування
позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання
студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з
математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | мотив, мотивація, самостійна робота з математики |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analytics and Statistics |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 20 Feb 2014 11:12 |
| Last Modified: | 21 Sep 2016 13:07 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10660 |
| ДСТУ 8302:2015: | Орел Л. О. Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. pp. 153-157. |


