Zhytomyr State University Library

Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел Л. О. (2013) Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. pp. 153-157. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Text
26.pdf

Download (245kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з
математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний
критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування
позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання
студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з
математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мотив, мотивація, самостійна робота з математики
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analytics and Statistics
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 20 Feb 2014 11:12
Last Modified: 21 Sep 2016 13:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10660
ДСТУ 8302:2015: Орел Л. О. Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. pp. 153-157.

Actions (login required)

View Item
View Item