Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 180–184. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (257kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено специфіку організації дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов в
американських університетах. Визначено, що напрацювання дослідницьких університетів в освітній,
науковій та інноваційній діяльності забезпечують трансформацію навчальної діяльності студентів у
бік збільшення обсягу і подальшої диверсифікації її дослідницької складової. Наголошено, що
дослідницька технологія сприяє успішній адаптації студентів у сфері обраної професії. Наведено
приклади авторського спостереження за спільною науково-дослідницькою роботою викладачів і
студентів в Університеті Місурі – Сент-Луіс, США.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дослідницькій підхід, дослідницький університет, майбутній вчитель іноземних мов, навчально-дослідницька діяльність, навчальне дослідження. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лют 2014 07:30 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 10:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10666 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 180–184. |