Шиян Т. В. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 198–202. ISSN 2076-6173.
34.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
Анотація
У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції
студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу
моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної
компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості
моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних
дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та
надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | міжкультурна комунікативна компетенція, моделювання, цінності, ставлення, патерни поведінки. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лют 2014 07:56 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10669 |
ДСТУ 8302:2015: | Шиян Т. В. МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 198–202. |