Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Шиян Т. В. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 198–202. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 34.pdf]
Preview
Текст
34.pdf

Завантажити (255kB) | Preview

Анотація

У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції
студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу
моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної
компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості
моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних
дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та
надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжкультурна комунікативна компетенція, моделювання, цінності, ставлення, патерни поведінки.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 07:56
Оновлення: 15 Серп 2015 05:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10669
ДСТУ 8302:2015: Шиян Т. В. МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 198–202.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу