Мартусь А. В. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 520–523.
Preview
А._В._Мартусь.pdf
Завантажити (351kB) | Preview
Анотація
Дидактичні ігри є не лише дієвим засобом формування екологічних знань, умінь та навичок молодших школярів, а й знаряддям вироблення правил поводження в довкіллі, щой повинно стати одним з головних важелів у забезпеченні екологічної освіти молодших школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дидактичні ігри, вчитель, природознавство, молодший школяр, довкілля,програма курсу |
Класифікатор: | Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія Q Наука > QK Ботаніка |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: | Ганна Федорович |
Дата подачі: | 07 Квіт 2014 07:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10841 |
ДСТУ 8302:2015: | Мартусь А. В. ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. 2014.. С. 520–523. |