Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси за класифікатором: QH Природознавство

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу
Перейти до: H | K | І | А | Б | В | Г | Д | И | К | М | О | П | Р | С | Т | Х | Ш
Кілька ресурсів на цьому рівні: 44.

H

Horalskyi Leonid, Hlukhova Nataliia, Sokulskyi Ihor, Kolesnik Nataliia, Onyshchuk Irіna (2023) Features of lung organometry in domestic animals of the Mammalian class (Mammalia). Ukrainian Journal of Veterinary Sciences. Т. 14, № 1. С. 9–25.

K

Khomiak I., Onishchuk I., Demchuk N. (2018) Phytoindicators of ecosystem dynamics in ring-bank ukrainian Polissia. Scientific Journal «ScienceRise: Biological Science». Т. 4, № 13. С. 25–30.

І

Іваненко Л. Д. (2005) Техноекологія та здоров’я людини. Матеріал всеукраїнської науково-практичної конференції “Сучасний соціокультурний простір 2005”. № 1. С. 15–16.

Іваненко Л. Д. (2005) Вплив нітратів на організм людини. Педагогічна Житомирщина. № 2. С. 73–76.

Іваненко Л. Д., Іваненко О. А. (2004) Валеологічні аспекти користування комп'ютерною технікою. Педагогічна Житомирщина. № 3. С. 18–20.

Іваненко Л. Д., Іваненко О. А. (2005) Вплив іонів важких металів на здоров'я людини. Педагогічна Житомирщина. № 5. С. 66–69.

Іваненко Л. Д., Стельмащук Н. М. (2009) Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом розв'язування біологічних задач при викладанні курсу "Основи здоров'я". Педагогічна Житомирщина. № 2. С. 18–21.

А

Авдєєва В. В. (2004) Соціоекологічна культура вчителя як педагогічна проблема. Матеріали всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України» (до 115-річниці М.І. Гавриленка).. С. 85–87.

Антіпова Ю. Л. (2017) Дуб звичайний (Quercus robur L.) у складі рослинних угруповань кар’єро-відвальних комплексів Кременчуцького Придніпров’я (Полтавська область). Біологічні дослідження – 2017: Збірник наукових праць... С. 187–188.

Б

Березюк О. С. (2005) Організаційно-педагогічні основи використання засобів народознавства в позанавчальному виховному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 32–35.

Блощинська Л. М., Михайлова О. С. (2025) The Development of Practical-Object Activity in Children of Low-Kindergarten Age through Working with Natural Materials. In: VІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Нові горизонти іншомовної освіти в ХХІ столітті», 7-11 квітня 2025 р., Житомир.

Бродський Ю. В., Вознюк О. В., Горобець С. М. (2002) Системологічний підхід до аналізу технічних, суспільних та біолого-екологічних систем. Вісник ДАУ. № 2. С. 7–13.

В

Василенко О. М. (2025) Екологічно ефективна переробка полімерів: приклад Recycle Hub у Румунії. Екологічні науки. № 58. С. 296–299. ISSN 2306-9716. DOI: 10.32846/2306-9716/2025.eco.1-58.48.

Г

Гамза Б. В., Хом’як І. В. (2015) Перспективи створення екологічного коридору в Брусилівському районі. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. С. 238–240.

Гарбар О. В., Хом’як І. В., Власенко Р. П., Кадлубовська Н. С. (2020) Lumbricides as a bio-indicators of the influence of electrical transmission line in the conditions of Ukrainian Polissia. Travaux du Muséum National d’Histoire Naturelle “Grigore Antipa”. № 63 (1). С. 4–18.

Гордієнко В. В., Коцюба І. Ю. (2019) Значення оцінки впливу діяльності гірничо-добувних підприємств на навколишнє природне середовище. Біологічні дослідження – 2019.. С. 315–317.

Гуравська В., Черняченко О. (2011) Використання ігрових прийомів на уроках природознавства. Збірник науково-методичних праць "Професійнокомпетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ".. С. 186–188.

Д

Дяченко І. В., Михайлова О. С. (2025) Preschool Age as a Key Stage in the Formation of Natural and Ecological Competence in Children. In: VІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Нові горизонти іншомовної освіти в ХХІ столітті», 7-11 квітня 2025 р., Житомир.

И

Иваненко Л. Д. (2007) Полноценное питание – один из факторов здоровья населения радиационно-загрязнённых регионов. Матеріали третьої всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Сучасність, наука, час. Взаємодія та взаємовплив". № 1. С. 3–4.

К

Кидисюк І. В., Танська В. В. (2010) Способи розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі вивчення предметів біологічного циклу. Матеріали науково-практичної студентської конференції "Біологічні дослідження 2010".. С. 27–28.

Кос-Сахневич В. Ю. (2011) Природа як джерело розвитку дитячої творчості у дизайні. Збірник науково-методичних праць "Професійнокомпетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ".. С. 194–196.

Коцюба І. Ю. (2020) Використання абстрактної моделі в підготовці спеціалістів з прикладної екології. Біологічні дослідження – 2020.. С. 446–447.

Кульбаневич О. П., Власенко Р. П. (2020) Особливості медико-демографічної ситуації міста Житомира. Dynamics of the development of world science.. С. 490–496.

М

Малишкін А. М. (2014) РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ СИЛОВОЇ ВИТРИВАЛОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 474–476.

Мантула Т. І. (2004) Періоди взаємодії людства з природою. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 35–38.

Мордовець М. Т. (2006) Двадцять років після Чорнобиля – фізико-біологічні аспекти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. С. 228–233.

О

Онищук І. П. (2023) Реалізація STEM – освіти, як спосіб підвищення ефективності вивчення природничих предметів. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична очно-дистанційна конференція «Імперативи розвитку нової української школи в умовах цифрових трансформацій», 26.07.2023, Київ. С. 132–136.

П

Павловський В. А., Іванова М. Л. (2014) Ескулапи і муза поета. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 391–394.

Полюхович Н. І., Фещук А. М., Власенко Р. П., Сорочинська О. А. (2019) Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення класу ссавці на уроках біології у загальноосвітньому навчальному закладі. Біологічні дослідження – 2019.. С. 424–426.

Р

Рехнер Т. С., Дручик А. С., Власенко Р. П. (2020) Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття.. С. 160–162.

Романишин Г. М. (2014) СЕЗОННА ДИНАМІКА БАКТЕРІАЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ ОЗЕРА КИРИЛІВСЬКОГО м. КИЄВА. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 87–89.

Романюк Т. В., Танська В. В. (2011) Підготовка майбутніх учителів біології до використання інтерактивних технологій навчання природознавства. Збірник наукових праць "Біологічні дослідження в біології-2011".. С. 72–73.

С

Сорочинська О. А. (2010) Використання технологій мультимедіа у професійній підготовці майбутнього вчителя біології. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка Серія Педагогічні науки. № 90. С. 275–278.

Сорочинська О. А. (2010) Підготовка майбутнього вчителя біології з використанням технологій мультимедіа. Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали конференції.. С. 247–248.

Сорочинська О. А. (2007) Природоохоронна діяльність молоді як шлях подолання екологічної кризи на Житомирщині. Житомирщина: минуле, сьогодення, поступ у майбутнє. Т. 2. С. 293–299.

Сорочинська О. А. (2007) Застосування новітніх технологій навчання у підготовці майбутнього вчителя біології до позакласної еколого-натуралістичної роботи. Збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю "Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів".. С. 218–221.

Софієнко І. О., Тишкевич Ю. М., Танська В. В. (2011) Використання усної народної творчості на уроках природознавства. Збірник наукових праць "Біологічні дослідження-2011".. С. 73–74.

Стадник І. В., Санагурський Д. І. (2014) ЗМІНИ ГЕНЕТИЧНОГО КОНТРОЛЮ КЛІТИН У СТАНІ ПРОЛІФЕРАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 289–292.

Суходольська І. Л., Грюк І. Б. (2014) СЕЗОННА МІНЛИВІСТЬ ХІМІЧНОГО СКЛАДУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД РІЧКИ УСТЯ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 437–440.

Т

Танська В. В., Кидисюк І. В. (2010) Формування пізнавального інтересу в учнів як педагогічна проблема. Збірник матеріалів "Перспективні наукові досягнення - 2010".. С. 52–53.

Тишкевич Ю. М. (2011) Використання інтерактивних технологій навчання на уроках природознавства як педагогічна проблема. Збірник науково-методичних праць "Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіт у ВНЗ".. С. 217–219.

Х

Хом’як І. В. (2013) Фітоіндикаційний аналіз трансформаційних процесів водно-болотних угідь. Заповідна справа в Україні. Т. 19, № 1. С. 38–42. ISSN 1729-7184.

Хімич П. П. (2007) Проблема відношення людини і природи в творчій спадщині П.А. Тутковського. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 42–45.

Ш

Шевчук К. Д. (2005) Інтегрований підхід до викладання природознавчих дисциплін у вищих навчальних закладах. Вісн. Житомир. держ. ун-ту. № 21. С. 269–270.

Цей список був створений Sun Aug 3 09:15:26 2025 EEST.