Ленчук І. Г. (2014) Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 69–73. ISSN 2076-6173.
13.pdf
Завантажити (297kB) | Preview
Анотація
Дано узагальнене обґрунтування розгорнутої схеми повномасштабного впровадження у вищих
педагогічних навчальних закладах концепції структурно-системного навчання геометрії
конструктивно-генетичним методом. Вирізняються протиріччя в сучасних підходах до постановки
питання. Пропонуються шляхи інноваційної модернізації навчального процесу через геометризацію та
унаочнення пропозицій, широке впровадження у практику викладання й учіння найпершої з наук
візуальних графічних і графоаналітичних способів діяльності студентів. Подається теоретична
новизна і практична значущість результатів проведеного дослідження.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | евклідова геометрія, структурно-системне навчання, конструктивно-генетичний метод |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 05:51 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 11:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11080 |
ДСТУ 8302:2015: | Ленчук І. Г. Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 69–73. |