Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів

Ленчук І. Г. (2014) Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 69–73. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
Текст
13.pdf

Завантажити (297kB) | Preview

Анотація

Дано узагальнене обґрунтування розгорнутої схеми повномасштабного впровадження у вищих
педагогічних навчальних закладах концепції структурно-системного навчання геометрії
конструктивно-генетичним методом. Вирізняються протиріччя в сучасних підходах до постановки
питання. Пропонуються шляхи інноваційної модернізації навчального процесу через геометризацію та
унаочнення пропозицій, широке впровадження у практику викладання й учіння найпершої з наук
візуальних графічних і графоаналітичних способів діяльності студентів. Подається теоретична
новизна і практична значущість результатів проведеного дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: евклідова геометрія, структурно-системне навчання, конструктивно-генетичний метод
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 05:51
Оновлення: 03 Жовт 2016 11:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11080
ДСТУ 8302:2015: Ленчук І. Г. Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 69–73.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу