Куян В. Г., Тимошенко М. М., Євтушок І. М., Чепіков М. С. (2014) ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 74–78. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
На основі аналізу наукової і навчально-методичної літератури, особистих довготривалих наукових
досліджень і навчально-педагогічного досвіду зроблено висновки щодо впливу різної якості наукових
досліджень і їх публікацій та якості підручників, посібників і навчальних методичних вказівок на стан
навчального процесу і виховної роботи ВНЗ. Звернуто увагу на вивчення сучасних екологічних проблем і
впровадження в навчальний процес всебічно обґрунтованих заходів щодо їх вирішення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ВНЗ, викладачі, спеціалісти, наукові дослідження, навчально-методична робота, підручники, посібники, якість, екологізація. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 06:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11081 |
ДСТУ 8302:2015: | ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ / Куян В. Г. та ін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 74–78. |