Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Куян В. Г., Тимошенко М. М., Євтушок І. М., Чепіков М. С. (2014) ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 74–78. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (263kB) | Preview

Анотація

На основі аналізу наукової і навчально-методичної літератури, особистих довготривалих наукових
досліджень і навчально-педагогічного досвіду зроблено висновки щодо впливу різної якості наукових
досліджень і їх публікацій та якості підручників, посібників і навчальних методичних вказівок на стан
навчального процесу і виховної роботи ВНЗ. Звернуто увагу на вивчення сучасних екологічних проблем і
впровадження в навчальний процес всебічно обґрунтованих заходів щодо їх вирішення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ВНЗ, викладачі, спеціалісти, наукові дослідження, навчально-методична робота, підручники, посібники, якість, екологізація.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 06:13
Оновлення: 15 Серп 2015 06:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11081
ДСТУ 8302:2015: ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ / Куян В. Г. та ін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 74–78.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу