Волотівська І. І. (2014) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 132–135. ISSN 2076-6173.
25.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у
післявоєнний період. Акцентовано увагу на значенні педагогізації як основного напряму посилення цієї
підготовки. Розкрито та проаналізовано основні ідеї та методичні рекомендації, висунуті
вітчизняними педагогами наприкінці 40-х – на початку 50-х років минулого століття щодо перебудови
навчального процесу вищої школи з метою покращення педагогічної спрямованості підготовки вчителів
іноземної мови. Ці педагоги вбачали рушійну силу зростання професійної майстерності майбутнього
вчителя у педагогізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка, педагогізація, учитель іноземної мови, навчальний процес |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 09:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11093 |
ДСТУ 8302:2015: | Волотівська І. І. АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 132–135. |