Електронна бібліотека Житомирського державного університету

АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

Волотівська І. І. (2014) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 132–135. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 25.pdf]
Preview
Текст
25.pdf

Завантажити (278kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у
післявоєнний період. Акцентовано увагу на значенні педагогізації як основного напряму посилення цієї
підготовки. Розкрито та проаналізовано основні ідеї та методичні рекомендації, висунуті
вітчизняними педагогами наприкінці 40-х – на початку 50-х років минулого століття щодо перебудови
навчального процесу вищої школи з метою покращення педагогічної спрямованості підготовки вчителів
іноземної мови. Ці педагоги вбачали рушійну силу зростання професійної майстерності майбутнього
вчителя у педагогізації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, педагогізація, учитель іноземної мови, навчальний процес
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 09:29
Оновлення: 15 Серп 2015 06:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11093
ДСТУ 8302:2015: Волотівська І. І. АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 132–135.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу