Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Федоренко О. Г. (2014) ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 155–158. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 30.pdf]
Preview
Текст
30.pdf

Завантажити (277kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто чинники формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів за
допомогою інформаційно-комунікаційних технологій як педагогічна проблема, які були отримані з огляду
на внутрішню структуру самоосвітньої компетентності та зміст готовності вчителя до роботи з
ІКТ. Розглянуто сутність самоосвітньої діяльності вчителя, співвідношення самоосвітньої діяльності
та самоосвітньої компетентності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самоосвітня компетентність майбутнього вчителя, інформаційно-комунікаційні технології.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 06:18
Оновлення: 15 Серп 2015 06:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11102
ДСТУ 8302:2015: Федоренко О. Г. ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 155–158.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу