Федоренко О. Г. (2014) ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 155–158. ISSN 2076-6173.
Preview
30.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто чинники формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів за
допомогою інформаційно-комунікаційних технологій як педагогічна проблема, які були отримані з огляду
на внутрішню структуру самоосвітньої компетентності та зміст готовності вчителя до роботи з
ІКТ. Розглянуто сутність самоосвітньої діяльності вчителя, співвідношення самоосвітньої діяльності
та самоосвітньої компетентності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самоосвітня компетентність майбутнього вчителя, інформаційно-комунікаційні технології. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Квіт 2014 06:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11102 |
ДСТУ 8302:2015: | Федоренко О. Г. ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 155–158. |