Баландюк Р. Г. (2014) ЗМІСТ І МІСЦЕ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СЕРЕД ІНШИХ КОМПОНЕНТІВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 166–170. ISSN 2076-6173.
32.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У даній статті розкрито сутність змісту освіти як системи вимог суспільства до молодої людини з
метою підготовки її до життя. Як складова частина "змісту освіти" описується поняття "зміст
історичної освіти", в якому акцент робиться на людину, а політична, економічна історія постають
фоном, щоб зрозуміти умови життя людини в певну епоху. Уточнено сутність поняття "економічна
складова змісту історії" як одного з компонентів змісту шкільної історичної освіти, визначено його
основні функції та особливості, встановлено, що цей компонент закладає основу економічних знань,
умінь та навичок, які необхідні учням для застосування в різних життєвих ситуаціях.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | економічна історія, зміст освіти, зміст історичної освіти, економічна складова змісту шкільної освіти. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Квіт 2014 06:38 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11104 |
ДСТУ 8302:2015: | Баландюк Р. Г. ЗМІСТ І МІСЦЕ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СЕРЕД ІНШИХ КОМПОНЕНТІВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 166–170. |