Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЗМІСТ І МІСЦЕ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СЕРЕД ІНШИХ КОМПОНЕНТІВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ

Баландюк Р. Г. (2014) ЗМІСТ І МІСЦЕ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СЕРЕД ІНШИХ КОМПОНЕНТІВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 166–170. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32.pdf]
Preview
Текст
32.pdf

Завантажити (281kB) | Preview

Анотація

У даній статті розкрито сутність змісту освіти як системи вимог суспільства до молодої людини з
метою підготовки її до життя. Як складова частина "змісту освіти" описується поняття "зміст
історичної освіти", в якому акцент робиться на людину, а політична, економічна історія постають
фоном, щоб зрозуміти умови життя людини в певну епоху. Уточнено сутність поняття "економічна
складова змісту історії" як одного з компонентів змісту шкільної історичної освіти, визначено його
основні функції та особливості, встановлено, що цей компонент закладає основу економічних знань,
умінь та навичок, які необхідні учням для застосування в різних життєвих ситуаціях.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: економічна історія, зміст освіти, зміст історичної освіти, економічна складова змісту шкільної освіти.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 06:38
Оновлення: 15 Серп 2015 06:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11104
ДСТУ 8302:2015: Баландюк Р. Г. ЗМІСТ І МІСЦЕ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СЕРЕД ІНШИХ КОМПОНЕНТІВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 166–170.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу