Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мікродіахронічні зміни у сфері цінностей, потреб і мотивів адресата американської комерційної журнальної реклами

Сингаївська А. В., Романюк С. К. (2014) Мікродіахронічні зміни у сфері цінностей, потреб і мотивів адресата американської комерційної журнальної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 198–201. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 39.pdf]
Preview
Текст
39.pdf

Завантажити (266kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено аналізу цінностей, потреб і мотивів адресата американського комерційного журнального рекламного дискурсу. Розглянуто найтиповіші цінності та потреби американського споживача в різні періоди розвитку американського суспільства впродовж 1925-2010 рр., що слугують мотивами, необхідними для здійснення посткомунікативної дії – купівлі рекламованого товару. Проаналізовано мікродіахронічні зміни в оцінному аспекті досліджуваного дискурсу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експериментальна робота, громадсько-державне управління, загальна середня освіта
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 12:18
Оновлення: 28 Серп 2025 10:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11116
ДСТУ 8302:2015: Сингаївська А. В., Романюк С. К. Мікродіахронічні зміни у сфері цінностей, потреб і мотивів адресата американської комерційної журнальної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 198–201.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу