Сингаївська А. В., Романюк С. К. (2014) Мікродіахронічні зміни у сфері цінностей, потреб і мотивів адресата американської комерційної журнальної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 198–201. ISSN 2076-6173.
Preview
39.pdf
Завантажити (266kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено аналізу цінностей, потреб і мотивів адресата американського комерційного журнального рекламного дискурсу. Розглянуто найтиповіші цінності та потреби американського споживача в різні періоди розвитку американського суспільства впродовж 1925-2010 рр., що слугують мотивами, необхідними для здійснення посткомунікативної дії – купівлі рекламованого товару. Проаналізовано мікродіахронічні зміни в оцінному аспекті досліджуваного дискурсу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | експериментальна робота, громадсько-державне управління, загальна середня освіта |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Квіт 2014 12:18 |
Оновлення: | 28 Серп 2025 10:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11116 |
ДСТУ 8302:2015: | Сингаївська А. В., Романюк С. К. Мікродіахронічні зміни у сфері цінностей, потреб і мотивів адресата американської комерційної журнальної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 198–201. |