Форостюк І. В. (2014) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 206-209. ISSN 2076-6173.
41.pdf
Download (274kB) | Preview
Abstract
У даній статті розглянуто методи формування міжкультурної компетенції студентів нефілологічних
спеціальностей вищих навчальних закладів. Описано зміст понять ''міжкультурна комунікація'' та
''міжкультурна компетенція''. Представлено практичні можливості реалізації поставленої мети –
формування міжкультурної компетенції як під час аудиторних занять, так і під час заходів, що мають
відбуватися у позааудиторний період. Як один із продуктивних засобів пропонується метод проектів,
який демонструється на прикладі позааудиторного навчально-виховного заходу. Обґрунтовано
необхідність контролю рівня сформованості міжкультурної компетенції не звичайними тестами, а за
допомогою анкет самооцінювання
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | міжкультурний, компетенція, комунікація, метод проектів, позааудиторна діяльність. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Users 2944 not found. |
Date Deposited: | 28 Apr 2014 12:20 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11117 |