Кривонос О. М. (2014) Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 40, № 2. С. 83–91.
1005-3722-1-PB.pdf
Завантажити (181kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі навчання програмування майбутніх учителів інформатики з позиції компетентністного підходу до навчання. У ній розкрито роль і місце задачного підходу в процесі навчання модуля «Процедурне програмування», що є
складовою курсу програмування; розглянуто систематизацію складності рівнів задач, що пропонує Д. М. Толленгерова. Описано рівні складності задач (репродуктивний, частково-
пошуковий, дослідницький (творчий)), що використані в побудові методичного забезпечення курсу програмування. А також наведено приклади задач, для конкретних тем, для розв’язання яких студенту необхідно використати навички, які є ключовими для інформаційно-комунікаційно-технологічної компетентності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | програмування; задача; учитель інформатики; задачний підхід |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 12 Трав 2014 10:59 |
Оновлення: | 01 Вер 2015 15:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11137 |
ДСТУ 8302:2015: | Кривонос О. М. Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. 2014. Т. 40, № 2. С. 83–91. |