Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики

Кривонос О. М. (2014) Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 40, № 2. С. 83–91.

[thumbnail of 1005-3722-1-PB.pdf]
Preview
Текст
1005-3722-1-PB.pdf

Завантажити (181kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі навчання програмування майбутніх учителів інформатики з позиції компетентністного підходу до навчання. У ній розкрито роль і місце задачного підходу в процесі навчання модуля «Процедурне програмування», що є
складовою курсу програмування; розглянуто систематизацію складності рівнів задач, що пропонує Д. М. Толленгерова. Описано рівні складності задач (репродуктивний, частково-
пошуковий, дослідницький (творчий)), що використані в побудові методичного забезпечення курсу програмування. А також наведено приклади задач, для конкретних тем, для розв’язання яких студенту необхідно використати навички, які є ключовими для інформаційно-комунікаційно-технологічної компетентності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: програмування; задача; учитель інформатики; задачний підхід
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 12 Трав 2014 10:59
Оновлення: 01 Вер 2015 15:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11137
ДСТУ 8302:2015: Кривонос О. М. Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. 2014. Т. 40, № 2. С. 83–91.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу