Глєбова Ю. А. (2004) Прийоми використання наочності при вивченні теоретико-літературного матеріалу в 5 класі на уроках зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 15. С. 73–75.
Preview
04gyuazl.pdf
Завантажити (111kB) | Preview
Анотація
В статті розглядаються питання пов’язані зі складностями в опануванні теоретико-літературного матеріалу учнями п’ятих класів. Пропонуються ефективні прийоми роботи з теоретичним матеріалом за допомогою використання слухової та зорової наочності. Ключові поняття: теорія літератури, метафора, зорова наочність, аудіо наочність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | К.Ю. Маніло |
Дата подачі: | 21 Жовт 2008 10:56 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1117 |
ДСТУ 8302:2015: | Глєбова Ю. А. Прийоми використання наочності при вивченні теоретико-літературного матеріалу в 5 класі на уроках зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 15. С. 73–75. |