Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Прийоми використання наочності при вивченні теоретико-літературного матеріалу в 5 класі на уроках зарубіжної літератури

Глєбова Ю. А. (2004) Прийоми використання наочності при вивченні теоретико-літературного матеріалу в 5 класі на уроках зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 15. С. 73–75.

[thumbnail of 04gyuazl.pdf]
Preview
PDF
04gyuazl.pdf

Завантажити (111kB) | Preview

Анотація

В статті розглядаються питання пов’язані зі складностями в опануванні теоретико-літературного матеріалу учнями п’ятих класів. Пропонуються ефективні прийоми роботи з теоретичним матеріалом за допомогою використання слухової та зорової наочності. Ключові поняття: теорія літератури, метафора, зорова наочність, аудіо наочність.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PN Література (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: К.Ю. Маніло
Дата подачі: 21 Жовт 2008 10:56
Оновлення: 14 Серп 2015 14:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1117
ДСТУ 8302:2015: Глєбова Ю. А. Прийоми використання наочності при вивченні теоретико-літературного матеріалу в 5 класі на уроках зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 15. С. 73–75.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу