Zhytomyr State University Library

ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Вакалюк Т. А. (2013) ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Збруєва. (8 (34)). pp. 343-352.

[thumbnail of Педагогічні науки.pdf]
Preview
Text
Педагогічні науки.pdf

Download (21MB) | Preview

Abstract

У статті визначено цілі навчання дисципліни "Інформатика", встановлено, що основною метою навчання розділу "Основи алгоритмізації та програмування" є розвиток логічного мислення. Розглядаються етапи підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення школярів: засвоєння загальної схеми розв’язування задач з програмування; застосування методу покрокової деталізації "зверху-донизу"; удосконалення розв'язку задачі з програмування за часом виконання алгоритму; розв'язування творчих задач з програмування; формування мислиннєвих операцій у процесі розв'язування задач з програмування.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Тетяна Анатоліївна Вакалюк
Date Deposited: 13 May 2014 05:49
Last Modified: 15 Aug 2015 06:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11174

Actions (login required)

View Item
View Item