Березенська Л. І., Волощук (Мормуль) А. М., Татура І. В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах. № 1.
ARTICLE.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
| Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
| Дата подачі: | 16 Трав 2014 09:07 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 09:35 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11280 |
| ДСТУ 8302:2015: | Березенська Л. І., Волощук (Мормуль) А. М., Татура І. В. Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання . Іноземні мови в навчальних закладах. 2008. № 1. |


