Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов

Волощук (Мормуль) А. М. (2009) Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. № 5. С. 95–97.

[thumbnail of Nizhyn 09.pdf]
Preview
Текст
Nizhyn 09.pdf

Завантажити (368kB) | Preview

Анотація

Дана стаття присвячена важливій проблемі професійної
педагогічної науки – формування методичної компетентності
(МК) майбутнього вчителя іноземних мов (ІМ). Аналізується місце МК у фаховій підготовці вчителів ІМ і роль педагогічної практики в цьому процесі. Детально розглядаються особливості педагогічної практики на IV курсі факультетів ІМ та пропонуються ефективні шляхи перевірки її результативності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 08:23
Оновлення: 15 Серп 2015 06:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11302
ДСТУ 8302:2015: Волощук (Мормуль) А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. 2009. № 5. С. 95–97.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу