Волощук (Мормуль) А. М. (2009) Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. № 5. С. 95–97.
Preview
Nizhyn 09.pdf
Завантажити (368kB) | Preview
Анотація
Дана стаття присвячена важливій проблемі професійної
педагогічної науки – формування методичної компетентності
(МК) майбутнього вчителя іноземних мов (ІМ). Аналізується місце МК у фаховій підготовці вчителів ІМ і роль педагогічної практики в цьому процесі. Детально розглядаються особливості педагогічної практики на IV курсі факультетів ІМ та пропонуються ефективні шляхи перевірки її результативності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 16 Трав 2014 08:23 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11302 |
ДСТУ 8302:2015: | Волощук (Мормуль) А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. 2009. № 5. С. 95–97. |