Електронна бібліотека Житомирського державного університету

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ

Королюк О. М. (2010) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ. НАУКОВИЙ ПОШУК МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ. № 3. С. 171–175.

[thumbnail of Королюк_2010.pdf]
Preview
Текст
Королюк_2010.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Саме завдяки диференціації забезпечується підтримка, розвиток та самореалізація особистості кожного учня, студента. Така організація навчальної діяльності сприяє зміцненню віри в себе, у власні сили й можливості. Здійснення диференціації створює також передумови для впровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій, утвердження гуманістичних основ освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 3736 не знайдено.
Дата подачі: 21 Трав 2014 08:38
Оновлення: 15 Серп 2015 06:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11333
ДСТУ 8302:2015: Королюк О. М. НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ. НАУКОВИЙ ПОШУК МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ. 2010. № 3. С. 171–175.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу