Гуманкова О. С. (2006) Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 69–72.
Preview
06gosmuf.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто переваги використання диференційованого підходу у професійному навчанні майбутніх учителів-філологів. Автором окреслені тематичне спрямування, критерії створення та принципи навчання в групах за інтересами як однієї з форм диференційованого навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 26 Жовт 2008 08:19 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1143 |
ДСТУ 8302:2015: | Гуманкова О. С. Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 28. С. 69–72. |