Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів

Гуманкова О. С. (2006) Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 69–72.

[thumbnail of 06gosmuf.pdf]
Preview
PDF
06gosmuf.pdf

Завантажити (122kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто переваги використання диференційованого підходу у професійному навчанні майбутніх учителів-філологів. Автором окреслені тематичне спрямування, критерії створення та принципи навчання в групах за інтересами як однієї з форм диференційованого навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 26 Жовт 2008 08:19
Оновлення: 14 Серп 2015 14:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1143
ДСТУ 8302:2015: Гуманкова О. С. Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 28. С. 69–72.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу