Чупріна О. В. (2014) Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової.. С. 60–64.
Чупріна 2014.pdf
Завантажити (212kB) | Preview
Анотація
Застосування ІКТ у процесі вивчення більшості навчальних предметів – один із основних завдань початкової школи. Основним видом використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є їх органічна інтеграція.
Сутність і призначення уроку в процесі навчання як цілісної динамічної системи полягає в колективно-індивідуальній взаємодії вчителя й учнів, в результаті якої відбувається формування й розвиток ключових, предметних і спеціальних компетентностей, засвоєння знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, набуття досвіду особистої діяльності тих, хто навчається, спілкування й відносин, а також вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Мультимедіа, мультимедійний урок, мультимедійна підтримка, інформаційні технології, початкова школа. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PA Класична філологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 04 Черв 2014 12:25 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11481 |
ДСТУ 8302:2015: | Чупріна О. В. Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. 2014.. С. 60–64. |