Олійник Д. В. (2014) DEVELOPMENT OF SMALL TOURISM BUSINESS IN UKRAINE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей.. С. 70–73.
Microsoft Word - Oliynyk_архипова.pdf
Завантажити (59kB) | Preview
Анотація
Considering the formation of the market economic system in Ukraine connected
with the growth of business activity in all spheres of the economy, and especially in
tourism, we should admit that one of the promising directions to create a competitive
market environment is the development of the small business. Therefore, the
objective of our report is to analyze the economic and social impact of the small
tourism enterprises in Ukraine. Small business engages specialists working at their
own risk and sometimes less profit. The reason for this kind of interest is
independence, ability to realize creative potential which are much more difficult to
fulfill in large enterprises
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне) G Географія. Антропологія. Реставрація > GV Відпочинок |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | О.О. Макаревич |
Дата подачі: | 16 Черв 2014 11:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11530 |
ДСТУ 8302:2015: | Олійник Д. В. DEVELOPMENT OF SMALL TOURISM BUSINESS IN UKRAINE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. 2014.. С. 70–73. |