Рошук Вікторія (2014) The Introduction of Credit-Modular System in Medical Education - Advantages and Disadvantages. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей.. С. 86–88.
Preview
Microsoft Word - Roschyk Victoria.pdf
Завантажити (7kB) | Preview
Анотація
The aim of our research was to check the quality of students’ knowledge of
medical schools, where credit-modular system was implemented.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > RT Медсестринство |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | О.О. Макаревич |
Дата подачі: | 16 Черв 2014 11:20 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11535 |
ДСТУ 8302:2015: | Рошук Вікторія The Introduction of Credit-Modular System in Medical Education - Advantages and Disadvantages. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. 2014.. С. 86–88. |