Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів

Підгурська В. Ю. (2014) Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти..

[thumbnail of Підгурська стат. дошкіл.pdf]
Preview
Текст
Підгурська стат. дошкіл.pdf

Завантажити (207kB) | Preview

Анотація

Формування професійних мовнокомунікативних умінь студентів значною мірою здійснюється в процесі педагогічної практики. Під час проходження практики студент постійно знаходиться в ситуації спілкування (діалог: студент – студент, студент – шкільний учитель, студент-практикант – учень, студент-практикант – батьки; монолог: пояснення нового матеріалу учням початкових класів, ведення батьківських зборів тощо). Будь-яке висловлювання має бути доступним, ясним, зрозумілим для слухачів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 18 Черв 2014 10:53
Оновлення: 15 Серп 2015 06:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11663
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти. 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу