Електронна бібліотека Житомирського державного університету

РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ

Талько О. (2014) РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 100–102.

[thumbnail of тези_ТАЛЬКО.pdf]
Preview
Текст
тези_ТАЛЬКО.pdf

Завантажити (268kB) | Preview

Анотація

Для появи прогресивних ідей ведення бізнесу необхідна стабільність в економіці та
розвинутий ринок малого та середнього бізнесу. В Україні малі та середні підприємства
знаходяться на стадії розвитку. Крім того, зважаючи на кризовий стан, дуже ризиковано
розпочинати бізнес з нуля. Більш надійним є використання вже готових проектів, тобто тих,
які пропонують франчайзери.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Черв 2014 08:15
Оновлення: 15 Серп 2015 07:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11829
ДСТУ 8302:2015: Талько О. РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014.. С. 100–102.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу