Орел Л. О. (2014) Проблема добору змісту самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. № 117. ISSN 2076-586X.
Preview
Orel2.pdf
Завантажити (454kB) | Preview
Анотація
В статті розглядаються фактори, що впливають на добір змісту самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів: зміст курсу математики, готовність студентів до самостійної роботи з математики та забезпечення навчального процесу засобами навчання математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Користувачі 3592 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 10:02 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 10:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11884 |
ДСТУ 8302:2015: | Орел Л. О. Проблема добору змісту самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2014. № 117. |