Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема добору змісту самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел Л. О. (2014) Проблема добору змісту самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. № 117. С. 127–130.

[thumbnail of Orel2.pdf]
Preview
Текст
Orel2.pdf

Завантажити (454kB) | Preview

Анотація

В статті розглядаються фактори, що впливають на добір змісту самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів: зміст курсу математики, готовність студентів до самостійної роботи з математики та забезпечення навчального процесу засобами навчання математики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 3592 не знайдено.
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:02
Оновлення: 30 Серп 2025 22:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11884
ДСТУ 8302:2015: Орел Л. О. Проблема добору змісту самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2014. № 117. С. 127–130.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу