Малинівська Л. І. (2013) Використання електронних засобів навчання з дисципліни “Цивільний захист”. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців "Наука, освіта, суспільство очима молодих" Частина 1. Психолого-педагогічний напрям (1). С. 117–119.
Використання_електронних_засобів.pdf
Завантажити (682kB) | Preview
Анотація
Велике значення має використання персонального комп’ютера як засобу проблемного навчання. Проблемне навчання розглядається в даний час у педагогіці як найбільш адекватний метод розвитку творчого мислення і тим самим відповідає сучасним задачам навчання: підготовці учня, що закінчив школу, до самостійного придбання знань і розв’язанню теоретичних практичних задач.
Навчання з використанням комп’ютера як засобу надбання, засвоєння, закріплення знань, розвитку мислення і контролю за цими процесами являє собою континуум різноманітних технологій: від найпростіших програм для закріплення навичок до інтелектуальних навчальних систем, що здійснюють рефлексивне керування навчанням, ведуть діалог з тим, кого навчають, мовою, близькою до звичайної, і в міру нагромадження досвіду навчання вдосконалюють стратегію
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технічні засоби, освітні технології |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 10 Груд 2014 10:48 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12027 |