Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу

Коновальчук І. І. (2013) Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць.. № 39. С. 216–222.

[thumbnail of Коновальчук І.І.  Стаття Форум Суми Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу.pdf]
Preview
Текст
Коновальчук І.І. Стаття Форум Суми Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу.pdf

Завантажити (318kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутнісні ознаки, структура, функції і критерії
інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. З позицій
системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність
соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно-
комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності
виступають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії
інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом
інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові
можливості для розвитку навчального закладу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 19 Серп 2014 12:09
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12119
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І. Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць.. 2013. № 39. С. 216–222.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу