Коновальчук І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум... С. 261–269.
Коновальчук І.І. Стаття Польша форум Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики.pdf
Завантажити (308kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто значимість й можливості міждисциплінарного підходу в
становленні й розвитку педагогічної інноватики як наукової галузі й навчальної
дисципліни. Міждисциплінарність визначається провідним принципом синтезу знань
різних наук у побудові теоретико-методологічних засад, розробці моделей і технологій
реалізації освітніх нововведень. Евристичні ресурси міждисциплінарного підходу
дозволяють розширити дослідницький потенціал педагогічної інноватики методологією й
методами пізнання як гуманітарних так і природничих наук
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інновація, інноваційний процес, міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, інтеграція, міждисциплінарний синтез знань |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4420 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Серп 2014 12:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12120 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум.. 2013.. С. 261–269. |