Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сущность и структура психолого-педагогического сопровождения одарённого ребёнка в общеобразовательной школе

Антонова О. Є. (2013) Сущность и структура психолого-педагогического сопровождения одарённого ребёнка в общеобразовательной школе. Вектор науки Тольяттинского государственного университета : Серия: Педагогика, психология. № 1(12). С. 25–29.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
Текст
4.pdf

Завантажити (475kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 10 Вер 2014 06:30
Оновлення: 15 Серп 2015 07:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12467
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Сущность и структура психолого-педагогического сопровождения одарённого ребёнка в общеобразовательной школе. Вектор науки Тольяттинского государственного университета : Серия: Педагогика, психология. 2013. № 1(12). С. 25–29.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу